Saturday 12 November 2011


Keseronokan……sememangnya sangat sukar untuk kita lupakan,terutamanya ketika kita bersama kawan-kawan,banyak kenangan ketika bersama.Pada 9/11/2011,aku..teha..kim..dan noh,kitorang pegi ke kuala selangor bersama-sama untuk melihat wayang dan pergi ke bukit melawati,rasa seronok sangat..tp dalam seronok tersebut,ada juga rasa sedih(hanya aku je yg tau),1st kitorang tgk wyg citer shark night..ada babak seram....kelaka pn ade gk,hehehe...then ktorang solat di surau TESCO,pastu kitorang pegi bukit melawati,kt situ ktorang main2 ngan monyet..bg monyet2 tu mkn,pehhHHH!!mmg sonok la...wlupn monyet2 tu nmpk cam gnas n liar..tp baik,yg tak le bla tu...rmbut nya cm aku,sume style cm aku,pacak la katakan...hehehhe..pape pn,thnkz to teha..kim..n noh coz sudi teman kn aku..SAYANG KORANG SUME!!!

No comments:

Post a Comment