Sunday 13 March 2011

Teman Hidup..

Stiap manusia..msti ingin kn kbhgiaan hidup didunia dgn pasangan masing-masing..begitu juga aku,sgt ingin kbhgiaan tersebut,aku ni bkn pndai sgt bercinta..ckit2 tu pndai la..tp aku amik serius perkara nie,sbb aku xnk men kn prsaan pmpn yg aku syg tu..nurfatehah nadzirah binti rosli adalh pmpn yg aku mksd kn,aku sgt syg kt dye..smpai kn segala ape yg dye wt aku nk taw..aku bkn nk busy body ke ape..tp prsaan amik brt n ingin taw e2 psti akn  menyelubungi hidup aku..aku pn xtaw npe,myb nie la yg di kata kn cinta..mcm2 blh jd,slme mne aku knl fatehah..dye merupakan seorg ank gdis yg cntek..kiut..n baik..hari semakin hari,cinta aku kpd nya smkin kuat,aku xpnh rse nk curang pn pd dye..bah kn ksh syg aku pd nya semakin kuat,aku sgt mencintainya..aku xtaw la jika suatu hari nnt ttbe dye tggl kn aku..myb time tu aku sedih sgt..x t’gmbr di lubuk hati aku ni,cmne prsaan aku pd wktu e2,aku hope..kesetiaan dri nya pd aku akn berkekalan smpai bile2..e2 yg aku mahu kn.. InsyaAllah…

No comments:

Post a Comment